środa, 17 czerwca 2009

I cing i runy

Analiza oraz pokazanie alternatywnej strategii rozwiązania trudnego kryzysu, jaki dręczy klienta oraz spędza mu sen z powiek w oparciu o horoskopy również po zastosowaniu innych technik alternatywnych.

Może człowiek, którego poznałam będzie upragnionym aniołem z telewizji . W czym rzecz, że nie wyszło mi z kochankiem. W czym rzecz, że mąż jest takim sztywniakiem . W czym rzecz, że ona okazała się podstępna i fałszywa. Łamanie przykazań boskich, zdrada, wstyd a Tarot? Skąd we mnie nadpobudliwość seksualna a we mnie niedomaganie erotyczne?
Jaka jest tego przyczyna, że jestem taka rozdygotana, mściwa, okrutna i zawistna. Dlaczego ciągle boli mnie śledziona, pachy i przepuklina pachwinowa. Czy warto zrobić sobie ten zabieg w szpitalu . I nareszcie jak będzie prezentował się mój grobowiec, czyli co twierdzi ezoteryka w sprawie unicestwienia i wiecznego cierpienia za winy?
Dlaczego moje aniołki nie chcą się edukować . Czy ten jajogłowy, intelektualista znajomy ma dobry wpływ na moją córkę . W czym rzecz, że moja córka odurza się. Jaka jest tego przyczyna, że moja pierworodna , będąc kompletnie niedojrzała zaszła w ciążę. Co czeka moje potomstwo w przyszłości. Los, fatum a Horoscopes - horoscope generally divination?
Po co teraz mnie spotkało to nieszczęście . Co mogę zrobić , jak wybrnąć z trudności w moim życiu . Dlaczego nie potrafię dogadać się z bliskimi. Z jakiego powodu on mnie nie miłuje, może odpowiedzialna za to jest astrologia, horoskop i wróżba? Co, ja biedna tak naprawdę powinnam w tym żywocie wykonać?
W naszych czasach astrologia zostaje zrehabilitowana i powraca jako dyscyplina naukowa i wspólne dobro rodzaju ludzkiego. Ostatecznie jest doceniona i z pożytkiem stosowana przez szereg osób poszukujących sensu swojej egzystencji. Profesjonalna astrologia próbuje znaleźć sensowne wyjaśnienia na podstawowe, nurtujące nas problemy.